مقایسه کالا ها

مقایسه کالا ها با بهترین برند

مقایسه کالا ها

مقایسه کالا ها با بهترین برند

چهارشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۹ ب.ظ

تمیز کردن گاز رومیزی استیل اخوان – بدون خش

گاز رومیزی اخوان

اکنون که ابزار خود را جمع آوری کردید، وقت آن رسیده است که آستین ها را بالا بزنید و کثیفی را از روی گاز رومیزی استیل اخوان خود پاک کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

زمان مورد نیاز: 30 دقیقه

دفترچه راهنمای کاربر اجاق گاز خود را بررسی کنید.

قبل از انجام هر کاری، حتماً دفترچه راهنمای کاربر اجاق گاز خود را بررسی کنید، زیرا ممکن است حاوی اطلاعاتی از سازنده در مورد موارد استفاده و مواردی که نباید روی سطح فولاد ضد زنگ استفاده کنید، باشد.

مطمئن شوید که اجاق گاز خنک است.

هرگز شروع به تمیز کردن اجاق‌های فولادی ضد زنگ که از آخرین تلاش‌های آشپزی شما هنوز داغ است، نکنید. شما در خطر سوختن خود هستید، ناگفته نماند که عامل تمیز کننده ممکن است تبخیر شود و چشم یا پوست شما را تحریک کند.

با قطعات قابل جابجایی شروع کنید.

برای تمیز کردن حلقه های اجاق گاز، مشعل ها و رنده های نگهدارنده فولاد ضد زنگ، آنها را بردارید و اجازه دهید در آب گرم و مایع ظرفشویی خیس بخورند. اگر حلقه‌ها به اجاق گاز متصل هستند و پس از بلند کردن مستقیماً جدا نمی‌شوند، حتماً دستورالعمل‌های سازنده را بخوانید و طبق دستورالعمل آنها را بردارید. بگذارید کمی بنشینند تا کثیف آن از بین برود. در این فاصله، به تمیز کردن سطح اجاق گاز ادامه دهید.

راه حل خود را اعمال کنید.

پاک کننده فولاد ضد زنگ تجاری را روی اجاق گاز اسپری کنید و بگذارید چند دقیقه بماند. سپس از یک پارچه میکروفیبر برای تمیز کردن کثیفی و رسوبات غذا استفاده کنید. مهم است بدانید که درست مانند چوب و پارچه، فولاد نیز دانه دارد. اگر روی دانه را پاک کنید، به سطح آسیب نخواهید رساند، با این حال، ممکن است ذرات مینیاتوری غذا را در آن به دام بیندازید. بنابراین، برای اطمینان از تمیز کردن موثر، به جای آن با دانه پاک کنید.

از مسواک روی رسوبات مواد غذایی سرسخت استفاده کنید.

اگر برخی از لکه ها نمی خواهند از بین بروند، خود را با مالش سخت تر عذاب ندهید. به سادگی از یک مسواک نرم برای جدا کردن آنها از سطح استفاده کنید.

خشک کن

سطح را با دستمال کاغذی خشک کنید. همانطور که انجام می دهید در جهت دانه حرکت کنید.

پولیش بزنید.

پس از اتمام کار تمیز کردن، نوبت به پولیش کردن، با استفاده از روغن بچه، روغن معدنی یا هر پولیش فولادی ضد زنگ تجاری می رسد. پولیش را با یک پارچه میکروفیبر تمیز و خشک بمالید و با دانه حرکت کنید. از یک دستمال کاغذی برای خشک کردن ماده پولیش استفاده کنید.

قطعات قابل جدا شدن را تمیز کرده و آنها را به عقب برگردانید.

در حال حاضر، قسمت های قابل جابجایی اجاق گاز شما به اندازه کافی خیس شده اند، بنابراین می توانید آنها را خارج کرده و لکه های شل شده را پاک کنید. پس از تمیز شدن، آنها را با دستمال کاغذی خشک کنید و دوباره روی اجاق بگذارید.

در صورتی که هرگونه سوال یا ابهام دیگری در مورد خرید و تمیز کزدن گاز های رومیزی استیل اخوان دارید به لینک زیر مراجعه کرده و از مشاوره رایگان سایت هوم سازه استفاده کنید:
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی