مقایسه کالا ها

مقایسه کالا ها با بهترین برند

مقایسه کالا ها

مقایسه کالا ها با بهترین برند

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

انتخاب یک سینک مناسب برای آشپزخانه هر خانه یکی از ضروریات است . برای این کار شما نیاز است با انواع سینک ها آشنا بشوید . متداول ترین جنس سینک ها در ایران سینک های استیل هستند ولی این سینک های در جنس های دیگر مانند گرانیتی ، سرامیکی و ... هم تولید میشود . ما در این مقاله به سینک های استیل می پردازیم و شما برای راهنمایی های بیشتر می توانید به مقاله  سینک ظرفشویی توکار یا روکار کدامیک برای آشپزخانه شما مناسب است؟ مراجعه کنید .

سینک های توکار ، روکار و زیر کار تفاوتشان در نخوه نصب و زیبایی آن ها است .

سینک توکار یا روکار ؟ از لحاظ ظاهری

سینک های توکار به دلیل اینکه لبه آن ها دیده نم شود و خود را از دکور و کابینت آشچزخانه شما نمی کند میتواند انتخابی مدرن تر باشد ولی از طرف دیگر سینک های توکار به دلیل اینکه در قالب های مختلفی ساخته می شود میتواند انتخاب های بیشتری برای دکوراسیون به شما بدهد .

سینک توکار یا روکار ؟ از لحاظ نصب

سینک روکار روش نصب بسیار آسان تری دارد . و فقز بابرش کابینت به عرض سینک و با استفاده از چسب آکواریوم میتوان آ« رانصب کرد ولی از طرف دیگر سینک توکار نصب سختی دارد و باید برش خاصی بخورد و با استفاده از تعدادی بست به کابینت سفت شود .

سینک توکار یا روکار ؟ از لحاظ هنگهداری

سینک رو کار به دلیل اینه لبه های آن قابل مشاهده است آب به راحتی به کابینت های نفود نم کند و این باعث میشود فرسودگی کابینت به کمترین حالت خود برسد . ولی اگر شما سینک توکار دارید باید همیشه حواستان باشد که اطراف آن رطوبت نداشته باشد .

سینک های اخوان جم

بهترین برند موجود در بارار ایران در حال حاضر اخوان جم است که توانسته مشتریان زیادی را کسب کند .

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۰۱ ، ۱۱:۱۸
علی مجاهدی
چهارشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۹ ب.ظ

تمیز کردن گاز رومیزی استیل اخوان – بدون خش

گاز رومیزی اخوان

اکنون که ابزار خود را جمع آوری کردید، وقت آن رسیده است که آستین ها را بالا بزنید و کثیفی را از روی گاز رومیزی استیل اخوان خود پاک کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

زمان مورد نیاز: 30 دقیقه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۰۱ ، ۱۲:۵۹
علی مجاهدی